по середній загальноосвітній школі № 34
1. Затвердити такий режим роботи навчально-виховного комплексу № 34:
• Відкриття школи вранці, початок роботи працівників їдальні – 07.00 год.
• Прихід чергового по школі педагога – 07.30 год.
• Ранкова гімнастика – 07.50 год.
• Початок занять – 08.00 год.
• Закінчення занять – 15.00 год.
• Закінчення роботи їдальні – 15.00 год.
• Закриття школи – 21.00 год.
• Робочий час допоміжного персоналу складає 40 годин на тиждень, початок роботи о 07.00 закінчення о 15.00 год., або за окремим графіком (сторожі та інші)
• Прийом їжі відбувається в їдальні школи в години, зручні для педагогів і допоміжного персоналу, але не в часи прийому їжі учнів школи.
• Перед початком занять встановити за 5 хв. попередній дзвінок.
• Класні керівники та вчителі чергують на перервах, для забезпечення дисципліни згідно графіка затвердженого адміністрацією.
• Черговий клас за визначеним графіком проводить на перервах чергування, на визначених постах. Час закінчення чергування – 14.30 год.
• Учитель, що веде урок в класі останнім, виводить дітей до роздягальні і залишає дітей тільки після виведення їх на вулицю.
• Час початку роботи вчителів за 15 хв. до початку свого першого уроку і закінчується на 20 хв. пізніше останнього уроку.
• Учитель залишається в класі під час чергування дітей в класі і відповідає за життя і здоров’я учнів під час прибирання.
3. Встановити тривалість уроків:
6. Не допускати порушення тривалості перерв.
7. Організувати відповідно до діючого законодавства належне чергування адміністрації, вчителів предметників, класних керівників, інших працівників школи, які є учасниками навчально-виховного процесу. Довести графік чергування до відома дітей, батьків, вчителів. Здійснювати постійний контроль за даною ділянкою роботи.
8. Проводити постійно роз’яснювальну роботу щодо виконання правил дорожнього руху пішоходів як з дітьми так і з вчителями. Вести чітко записи в класних журналах про проведену роботу. Здійснювати постійний контроль і інформувати дітей, батьків, вчителів.
9. Забезпечити збереження життя і здоров’я дітей під час проведення навчальних занять взагалі, а також особливу увагу приділити урокам фізичної культури, трудового навчання, хімії, фізики, інформатики, організації спортивних і масових заходів, відпочинку дітей тощо.
10. Під час організації канікул володіти інформацією про місце відпочинку кожної дитини, допомогти дітям і батькам визначитись з оздоровленням дітей.
11. Продовжити аналізувати стан здоров’я дітей за підсумками медичних оглядів, доводити конкретну інформацію до батьків, організувати зустріч з представниками галузі охорони здоров’я, обговорити на робочих нарадах, педагогічних радах інших зібраннях дане питання.
12. Забезпечити в установі нешкідливі та безпечні умови для навчання, здійснювати постійний контроль за дотриманням учнями правил поведінки в навчальному закладі. Належним чином проводити виховну роботу як з учнями так і з батьками.
13. Організацію екскурсій здійснювати не за рахунок навчального процесу, а відповідно до діючого законодавства, визначати чітке спрямування кожного виїзду за межі міста.
14. Забезпечити оптимальний режим роботи спортивних залів, що сприятиме залученню учнів до занять фізичною культурою та спортом як в урочний, так і позаурочний час. Оновити зміст наочності в спортивних залах, висвітлювати перемоги, рекорди дітей школи.