робота в Освітньому окрузі «Профорбіта» з впровадження та навчально-методичного забезпечення технологічного профілю навчання в школі ІІІ ступеня, допрофільної підготовки учнів в школі ІІ ступеня, якісна підготовка випускників до ЗНО та подальшого навчання.
впровадження інноваційної форми виховної роботи учнівської організації самоврядування МЦ “Фенікс” в школі ІІ-ІІІ ступенів та гуманізованої гри-подорожі “Стежками країни Берендерії” в школі І ступеня
впровадження елементів тренінгових технологій: 3 педагоги пройшли курсову перепідготовку, підготовлені методичні розробки з використанням тренінгових методів з біології, психології, виховної роботи.
технологія особистісно орієнтованого навчання С. І. Подмазіна та І. С. Якиманської (Використовуються різноманітні форми та методи організації навчально-пізнавальної діяльності, які орієнтовані на конкретного учня , з метою розвитку комунікативних якостей, вміння висловлювати свою думку. Навчання орієнтовано на внутрішній світ учня потреби, почуття, прагнення, ідеали, цінності тощо. В наявності методичні збірки циклів уроків з української мови, біології, фізики, хімії).
Технологія інтенсифікації навчання на основі схемних знакових моделей навчального матеріалу В.Ф. Шаталова (Використовуються елементи методу В.Ф. Шаталова на уроках біології, фізики, математики, а саме – опорні схеми у вербально-графічній формі (у вигляді певних малюнків, схем, які поєднують наочну і смислову інформацію) й спрощують процес його викладення і сприйняття)
Проектні технології в навчальній, виховній, методичній роботі. (узагальнені досвіди роботи вчителів математики, хімії, англійської мови, музики, виховної роботи)